سرقت، رتبه نخست جرایم در رباط کریم و پرند

رئیس دادگستری شهرستان رباط کریم گفت:متأسفانه اولین جرمی که سال گذشته بیشترین پرونده های کیفری را در دستگاه قضایی رباط کریم به خود اختصاص داد”سرقت” بود.

به گزارش پرندپرس، محمدرضا قوی دل رئیس دادگستری شهرستان رباط کریم در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه اولین جرمی که سال گذشته بیشترین پرونده های کیفری را در دستگاه قضایی رباط کریم به خود اختصاص داد بزه “سرقت” بود.

محمدرضا قوی دل ادامه داد: به ترتیب سرقت مستوجب تعزیر،ضرب و جرح عمدی، کلاهبرداری، ایراد صدمه بدنی غیر عمدی ناشی از تصادف، توهین به اشخاص، رانندگی بدون گواهینامه و نگهداری مواد مخدر جزو جرائمی بود که در سال گذشته بیشترین پرونده ها را در دادگستری رباط کریم به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۹ تعداد ۹۵ هزار پرونده ورودی به دادگستری رباط کریم بوده است، افزود: از این تعداد پرونده ورودی، ۲۹ هزار و ۵۹۶ فقره پرونده متعلق به دادگاه، ۴۷ هزار و ۱۷۳ پرونده به دادسرا و ۱۸ هزار و ۵۶۰ پرونده متعلق به شورای حل اختلاف بوده است.

قویدل با اشاره به ورود بیش از ۲۴ هزار پرونده در سه ماه اول سال جاری بیان کرد: ۶ هزار و ۶۶۴ پرونده به دادگاه، ۱۲ هزار و ۲۶۱ پرونده به دادسرا و ۵ هزار و ۸۶ پرونده متعلق به شورای حل اختلاف بوده است.

وی به مختومه شدن بیش از ۹۳ پرونده در دادگستری رباط کریم اشاره کرد و عنوان داشت: برای روان کردن امورات مردم دفتر خدمات الکترونیک در شهر پرند به زودی افتتاح خواهد شد.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.