بازداشت عضو شورای اسلامی شهر یکی از روستاهای شهرستان رباط‌کریم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم گفت: عضو شورای اسلامی شهر یکی از روستاهای شهرستان رباط‌کریم به اتهام سوءاستفاده از موقعیت شغلی و اخذ انشعابات غیر‌مجاز آب و برق و گاز دستگیر و روانه زندان شد.

 

محمد یوسف‌وند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم اظهار کرد: عضو شورای اسلامی شهر یکی از روستاهای شهرستان رباط‌کریم به اتهام سوء استفاده از موقعیت خود دستگیر و روانه زندان شد.

وی افزود: به دنبال شرایط جوی آب و هوا و کم بارش‌های سالانه و کمبود آب و برق و انرژی های مورد نیاز مردم در روستاهای شهرستان، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یکی از روستاهای شهرستان‌ رباط‌کریم به علت اتهامات اخذ انشعاب غیرمجاز آب و برق و گاز نیز دستگیر و روانه زندان شد.

یوسف‌وند در ادامه گفت: در شرایطی این عضو شورای اسلامی شهر یکی از روستاهای شهرستان رباط‌کریم اقدام به این سوءاستفاده و اخذ انشعابات غیرمجاز کرده است که طی ماه جاری تجمعاتی از سوی مردم‌ و اهالی این روستاها برای مطالبه گری و رفع مشکل کم آبی و برق و انرژی داشته ایم.

یوسف‌وند تصریح کرد: نامبرده طی دریافت تذکرات قبلی منجر به قطعی انشعابات غیرمجاز مجددا اقدام به اخذ و نصب انشعابات غیرمجاز کرده که با دستور قضایی دستگیر و روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم بار دیگر ضمن تاکید بر مبارزه جدی دستگاه قضایی با فساد در دستگاه‌های مختلف، و عدم تضییع حقوق عامه و بیت‌المال به مدیران ادارات مختلف توصیه کرد نظارت کافی نسبت به عوامل و کارمندان زیر نظر خود داشته باشند.

وی در پایان از مردم خواست تا در صورت برخورد با فساد در ادارات موارد را با مستندات به دستگاه قضایی اعلام کنند و مردم مطمئن باشند با هرگونه فساد و تضییع حقوق بیت‌المال برخورد شدید و بدون اغماض خواهد شد.

انتهای پیام/

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.