مدیران سهل انگار در نگهداشت اموال عمومی به دستگاه قضایی معرفی می شوند

فرماندار اسلامشهر گفت: مدیران سهل انگار در حفظ و نگهداشت اموال عمومی و بیت المال به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد. چرا که حفظ و حراست از اموال عمومی و ثروت های ملی و جلوگیری از ریخت و پاش و حیف و میل بیت المال بر عهده مدیران است.

به گزارش پرند‌پرس اسلامشهر: مسعود مرسلپور در ششمین جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت ضمن اشاره به آمار سرقت از اماکن و ساختمان‏های دولتی اظهار کرد: ضرورت دارد مدیران کلیه ادارات نسبت به رعایت کامل نکات حفاظتی ساختمان‏های خود اهتمام داشته و هر چه سریعتر آسیب پذیری آنها را کاهش دهند.

رئیس شورای تأمین شهرستان اسلامشهر، با بیان اینکه مردم انتظار دارند میزان سرقت در جامعه ما نزدیک به صفر باشد، افزود: هر آنچه مردم انتظار دارند می‏بایست سرلوحه‏ کارها و فعالیت‏های ما قرار گیرد و مدیران ادارات شهرستان باید با تلاش جمعی در راستای تأمین خواسته‌های شهروندان و کاهش سرقت در جامعه حرکت کنند.

مرسلپور ادامه داد: دستورالعمل ابلاغی شورای امنیت کشور در خصوص وظایف هر یک از دستگاه‏ها در موضوع سرقت، به ادارات و نهادها به صورت کتبی ابلاغ می شود و مرتباً نحوه اجرای آن بررسی و نظارت خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر گفت: شهرداری‏ها و بخشداری‏ها، ضمن بروز رسانی تمامی نقاط تاریک شهری و روستایی، که نیاز به روشنایی دارند، نقاطی که در حوزه‏ی وظایف ادارات برق اسلامشهر و چهاردانگه را اعلام کنند تا اقدام لازم انجام گیرد. شهرداری‌‏ها نیز وظیفه دارند در اسرع وقت ضمن رصد و بررسی نقاطی که در حوزه اختیارات آنهاست نسبت به ایجاد روشنایی آنها اقدام کنند.

وی تصریح کرد: باید اماکن مستعد سرقت شناسایی و برنامه ‏ریزی جهت کاهش احتمال سرقت از جمله اصلاح هندسی و عمرانی آن نقاط، اصلاح وضعیت روشنایی و … صورت پذیرد. همچنین، بعد از انجام هماهنگی‏های قضایی و انتظامی، شهرداری‏ها نسبت به تخریب اماکن متروکه‏ای که اغلب محل تجمع معتادان متجاهر و سارقان است، اقدام کنند.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.