دادستان خبر داد: پلمب 5 کافه‌ توزیع مشروب در پرند و نصیرشهر / 4 نفر دستگیر شدند

دادستان شهرستان رباط‌کریم از پلمب 5 کافه‌ که در شهرهای پرند و نصیرشهر مشروب توزیع می‌کردند و دستگیری 4 نفر در این رابطه خبر داد.

محمد یوسف‌وند دادستان شهرستان رباط‌کریم با اشاره به خبر تاسف بار فوت و مسمومیت تعدادی از اهالی این شهرستان بر اثر استفاده از مشروبات الکلی تقلبی، اظهار کرد: در پی بروز حوادث اخیر، از سوی دادستانی دستورات لازم در خصوص شناسایی افرادی که مبادرت به تهیه و فروش مشروبات الکلی کرده‌ بودند صادر شد.

وی ادامه داد: لازم است مردم علاوه بر حرمت شرعی، به‌خاطر خطراتی که استفاده مشروبات الکلی، خصوصا نوع تقلبی آن دارد از خانواده‌های خود مراقبت کنند تا خدای ناکرده دچار صدمات جسمی و روحی نشوند.

یوسف‌وند ضمن هشدار جدی به عوامل تهیه و توزیع مشروبات الکلی افزود: عزم دادستانی در این مورد بسیار جدی است و در همین رابطه کافه‌هایی که مشروب توزیع می‌کردند پلمب و افراد مرتبط دستگیر شدند و به شدت در حال شناسایی دیگر افرادی هستیم که اقدام به تهیه و توزیع این اقلام می‌کنند.

او ضمن اعلام اینکه بیشتر مسمومیت‌های اخیر شهرستان مربوط به شهر پرند بوده است گفت: از مردم تقاضا داریم که ما را در شناسایی افراد و مکان‌هایی که اقدام به تهیه و یا توزیع مشروبات الکلی می‌کنند کمک کنند.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.