دادستان افشا کرد: درآمد حاصل از دکه های شهر پرند میلیاردی بود/ روشنگری رسانه ها ماجور است

دادستان شهرستان رباط کریم از یک موضوع تازه درباره دکه های واگذار شده به شورای فرهنگی پرند پرده برداشت و گفت: در خصوص موضوع بازارچه برکت، چند نفر دستگیر شده‌اند از جمله شخصی که نماینده شورای فرهنگ عمومی بوده و چند نفر هم از شرکت عمران دستگیر شده‌اند

محمد یوسف وند در خصوص عواید حاصل از واگذاری بازارچه برکت و دکه‌ها گفت: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده عایدی حاصل از واگذاری بازارچه برکت و ٢٠ دکه، به صورت ماهیانه رقمی میلیاردی بوده است. اما بر اساس قانون پولی که باید به عنوان مثال صرف امور عمرانی شود، تنها در همان حوزه باید مصرف شود که اگر این اتفاق رخ ندهد، جرم واقع شده است و مسؤولان شرکت عمران در خصوص واگذاری دکه‌ها این موضوع را رعایت نکرده و باید پاسخگو باشند.

وی همچنین ادامه داد: به شرکت عمران اعلام شد که موظف است کلیه دکه‌ها و بازارچه برکت را تحویل بگیرد و طبق قانون فرایند مزایده واگذاری آن‌ها را فراهم کند و نهادهایی که دکه دریافت کرده‌اند موظف هستند تحویل شرکت عمران دهند.

یوسف وند با تقدیر از روشنگری و پیگیری رسانه ها در این خصوص، گفت: حتما کار شما مأجور است، چراکه سبب حساس شدن یک ارگان به موضوع شد و همین امر موجب شد یک فرایند غلط اصلاح شود.

وی از مردم خواست که در صورت مواجه شدن با رویه‌های غلطی مانند این پرونده و یا هر تخلف دیگری گزارش آن را به مراجع ذی‌صلاح اعلام کنند.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.