افتتاح و کلنگ‌زنی 4 پروژه شاخص با اعتبار 1330 میلیارد ریال در پرند

شهردار پرند، در مراسم افتتاح و کلنگ زنی۴ پروژه شاخص شهرداری در فازهای 3 و 4، گفت: برای این پروژه ها 1330 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

حمیدرضا اله یاری شهردار پرند که از آغاز سکانداری شهرداری پرند فصل های پر افتتاح را برنامه ریزی کرده و روزهای خوبی را برای پرند رقم زده در ادامه وعده‌های عملیاتی خود امروز با حضور حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی‌فرد امام جمعه تهران و مسوولان شهری و شهرستانی دو پروژه میدان میوه و تره بار شهرداری در فاز 3 و پارک 2 هکتاری سعدی را افتتاح کرد و کلنگ دو پروژه مهم ساختمان ایستگاه جدید آتش نشانی در فاز 4 و ساخت مجموعه ورزشی چند منظوره در فاز 3 را زمین زد.

حمید رضا الله یاری، شهردار پرند:

توسعه زیر ساخت ها و ارتقای سرانه های خدماتی، رفاهی، تفریحی، ورزشی، فضای سبز و… در فازهای تحت مدیریت و مناطق کم برخوردار از مهمترین اولویت‌های شهرداری است که با افتتاح این پروژها امیدوارم توانسته باشیم بخشی از نیازهای مهم شهروندان را مرتفع کنیم.

افتتاح اولین میدان میوه و تره بار شهرداری در فاز ۳ با هدف سهولت دسترسی به مراکز خرید معتبر، توزیع مناسب اقلام مورد نیاز شهروندان و رفع کمبود ها در این حوزه و توسعه متوازن و عادلانه امکانات در سطح شهر ایجاد شد و به زودی با تعیین بهره بردار آغاز بکار خواهد کرد.

پارک ۲ هکتاری فاز سه با طراحی زیبا و جذاب، امکانات متعددی همچون چمن مصنوعی، میز های پینگ پنگ، زمین بدمینتون، کافی شاپ، آبنما، وسایل ورزشی، ست های بازی کودکان و …را در خود جای داده و محیطی دلپذیر و مطلوب برای تفریح و فعالیت های ورزشی شهروندان فراهم کرده است.

کاشت و طراحی زیبای فضای سبز با گونه های گیاهی مقاوم و متنوع و آبیاری قطره ای در جهت مدیریت منابع آبی از دیگر ویژگی های این پارک به شمار می آید.

مجموعه ورزشی چند منظوره فاز ۳ در زمینی به مساحت ۹۰۰۰ متر مربع و احداث ایستگاه جدید آتش نشانی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع در فاز ۴ که امروز کلنگ زنی شد از پروژه های مهم شهرداری و شورای شهر پرند است. که تلاش داریم تا دهه فجر به افتتاح برسانیم.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.