محقق ساختن «رضایت مردمی» درمیدان میوه و تره‌بار«شاهد» پرند

به گزارش پرندپرس،  تحقق حمایت از مصرف کنندگان در میدان میوه و تره‌بار«شاهد» پرند از موضوعاتی است که با مدیرانی جوان و کارآمد دنبال می شود. «عزت الله میرزائیان» مدیرجوان و کارآفرین میدان میوه و تره بار«شاهد» پرند دراین باره می گوید: برگ برنده ما در ارایه خدمات مطلوب، رضایت مردم است. ما با فراهم آوردن این بازار، کالاهای باکیفیت و قیمت های مناسب را به مردم ارایه می دهیم و موفق شدیم با ارتباط مستقیمی که با کشاورزان و باغداران داریم، دست واسطه و دلال ها را قطع کنیم. از این رو هم قیمت های عرضه کالاهای ما پایین تر ازدیگرمراکز است و هم محصولات با کیفیت را برای مشتریان فراهم می کنیم.
امیدوارم با شکل گیری «بازارهای موقت» در فازهای مهرنشین بتوانیم اینگونه خدمات مطلوب را به دیگر شهروندان فرهیخته در فازهای 5 و 6 ارایه دهیم. اکنون شهر پرند نیازمند فضاهایی برای شکل گیری ارایه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان است تا با شکل گیری آنها شاهد یکنواختی قیمت ها درسطح شهرباشیم.
مجموعه میوه و تره بار شاهد پرند که با هدف «رضایت خدا و مردم» توانسته است پیشرفت های قابل ملاحظه ای در ارایه کالاهای مورد نیاز شهروندان داشته باشد. خوشبختانه با تکیه و توان پرسنل کارآمد و توانمند خود این قابلیت را دارد تا با فراهم ساختن بازارهای موقت دردیگر بخش‌های شهر پرند، با هدف حمایت از مصرف کنندگان، به ارایه خدمات مطلوب بپردازد.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.