خداحافظی شهردار پرند با اجرای 25 پروژه مهم در دوسال

عملکرد دوساله علیرضا عرب شهردار پرند با افتتاح 25 پروژه رکورد قابل تحسینی را برای شهر پرند ثبت کرد.

 به گزارش پرندپرس، علیرضا عرب شهردار پرند طی دو سال مدیریت شهری و فعالیت با افتتاح 25 پروژه عملکرد خوبی را برای پرند ثبت کرد و در حال حاضرشهر پرند حالا دیگر آن شهر پر مساله با خبرهای تلخ نیست. روزگاری نه چندان دور نام این شهر با حاشیه هایی گره خورده بود که نه زیبنده مردمان این منطقه بود و نه کمکی به توسعه شهر می کرد.

شهرجدید پرند از زمستان دو سال گذشته که شورای شهر در اجماعی منطقی به علیرضا عرب به عنوان شهردار جدید این شهر رسید؛ کشتی متلاطم مدیریت شهری را به ساحل امن توسعه رساند.

از همان روزهای نخست شروع به کار علیرضا عرب؛ زمزمه کارهای مهم و عمرانی به گوش می رسید و تا امروز این روند با سرعت و شتابی وصف ناپذیر ادامه دارد.

در طول این دوسال بزرگترین پروژه های عمرانی که می شد برای پرند تصور کرد اجرا شده و در گامی بزرگ و موثر ، حالا رد پای بخش خصوصی در پروژه های مشارکتی نیز هویدا شده است.

شهرداری پرندبا افتتاح پروژه های متعدد ورزشی و عمومی شهرداری و شورای شهر پرند، سرانه های این شهر تغییر محسوسی را تجربه کرده است.

احداث ورزشگاه بزرگ باستانی و زورخانه ای در فضایی بزرگ و مدرن با مساحتی بالغ بر 3000 مترمربع یکی از این پروژه های ورزشی بود که در فاز سه شهر پرند در کمترین زمان ممکن احداث و تجهیز شد.

ساخت سالن ورزشی چند منظوره و مدرن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مساحتی بیش از 1400 متر مربع نیز پروژه دیگر شهرداری پرند به شمار می رود که با همت شهرداری در دهه فجر امسال روبان افتتاح آن قیچی خورد.

این سالن از مدرن ترین امکانات و تاسیسات بهره می برد و در ساخت آن نیز بهترین مواد اولیه و لوازم مورد استفاده قرار گرفته تا شهروندان فهیم پرند لذت استفاده از آن را بچشند.

احداث سالن تخصصی و مدرن کشتی در شهر پرند، شاید نقطه عطف پروژه های عمرانی سال جاری در این شهر به شمار برود. این مجموعه که با عنوان خانه کشتی و با سه تشک حرفه ای مورد بهره برداری قرار گرفت، حالا فضایی مناسب برای رشد ورزش سنتی کشتی و رشته های مشابه خواهد بود.

پرند در دو سال گذشته راهی بلند و ماندگار را طی کرده و ثبت رکورد 25 پروژه تاثیرگذار در کمترین زمان ممکن را می توان به عنوان یک دستاورد تاریخی در این شهر به یاد سپرد.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.