شهرداری رباط کریم، نماد زنده «عمل به وعده ها»

تیر ماه به نیمه رسید و شهرداری رباط کریم در امتداد وعده خود در افتتاح و کلید خوردن ماهانه پروژه های عمرانی باز هم روسفید شد.

صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان، چهار پروژه جدید شهری در رباط کریم مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار گرفت که به گفته شهردار این شهر، تبدیل یکی از نقاط آسیب پذیر ورودی شهرک آبشناسان به بوستان آموزش کودکان از جمله مهمترین آنها بود.

الله یاری در تشریح جزئیات این پروژه به اجرای نمادها و المان های متفاوت و زیبا اشاره کرد و یادآور شد که این بوستان هم کارکرد آموزشی برای کودکان دارد و هم از نظر بصری، حاوی المان ها و نمادهای زیبای شهری است که باعث شده با یک تیر دو نشان زده شود.

پروژه بعدی که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت، تکمیل ساختمان شورای شهر رباط کریم بود که پس از سالها فعالیت نمایندگان مردم در فضایی نامناسب، حالا تبدیل به محلی مناسب برای تعامل شورا و شهروندان خواهد شد.

پروژه های بعدی که شهردار رباط کریم از آغاز آنها خبر داد، عملیات تکمیل بوستان آبشناسان و همچنین ساخت شهربازی مدرن این شهر در حاشیه آزادراه است.

به گفته آقای الله یاری قرار است این مجموعه با سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی به یکی از مراکز تفریحی و سرگرمی منطقه تبدیل شود.

شهردار رباط کریم در نخستین روز از فعالیت خود در این شهر وعده داد تا هر ماه با پروژه ای تازه روند توسعه و عمران کهن شهر رباط کریم را با سرعت پیش ببرد. هم اکنون چندین پروژه ریز و درشت عمرانی در سطح رباط کریم در حال اجراست.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.